Alfons Carnicero i Míriam Febrer, del BIOMEC, han estat premiats pel Col.legi d'Enginyers Industrials de Catalunya

Alfons Carnicero i Míriam Febrer, membres del Biomechanical Engineering Lab (BIOMEC), dirigit per Josep Maria Font, han guanyat, respectivament, el premi al millor treball final de Màster i el de millor Tesi Doctoral, atorgats pel Col·legi d'Enginyers Industrials de Catalunya durant la celebració de la Diada de l'Enginyer 2017.

En la categoria Creativitat per a Joves, Alfons Carnicero Carmona, Màster Universitari en Enginyeria Industrial de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona, ha estat premiat pel seu projecte final Desenvolupament d’un aparell vibratori per a facilitar la marxa de pacients amb lesions medul·lars incompletes, que basa el seu funcionament en l’aplicació d’estímuls mecànics vibratoris en un múscul o grup muscular específic per a activar el sistema esquelètic i neuromuscular.

Josep Oriol Sala, president de la Caixa d’Enginyers ha entregat les dues beques de la Fundació Caixa d’Enginyers per a Tesis Doctorals a: Míriam Febrer Nafría, de l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona, per la tesi Prediction of assisted walking using subject specific biomechanical models, dirigida per Josep Maria Font Llagunes; i a Carlos López Torres, de l’Escola Superior d’Enginyeries Industrial, Aeroespacial i Audiovisual de Terrassa, per la tesi Analysis and implementation of a methodolgy for optimal design permanent-magnet-assisted synchronous reluctance motor taking into account performances and reliability, co-dirigida pel Dr. José Luis Romeral i Dr. Antoni Garcia Espinosa.