Daniela Tost, nova directora del CREB

L’investigadora enginyera industrial i professora de l’ETSEIB i la FIB, és la nova directora del Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB), en substitució de Pere Caminal.
Daniela Tost, nova directora del CREB

Daniela Tost és, des de l’1 de febrer, la nova directora del Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) de la UPC. Ha pres el relleu de Pere Caminal, que ha ocupat aquest càrrec durant els darrers vuit anys.

És enginyera industrial per l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB) i doctora en l’especialitat d’informàtica per aquesta mateixa escola.

La seva activitat de recerca se centra en l’àrea de gràfics amb computadors, modelització i visualització de dades científiques i jocs seriosos (serious games). En aquesta mateixa línia d’investigació, Tost és responsable de la divisió d’informàtica gràfica i serious games del CREB. Actualment, és professora titular del Departament de Ciències de la Computació i imparteix docència a l’ETSEIB i a la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB).