Maria Pau Ginebra, reconeguda amb la distinció ICREA Acadèmia

La Generalitat de Catalunya reconeix l’excel·lència investigadora, catedràtica de Ciència dels Materials i directora de la Divisió de Biomaterials del Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) de la UPC.
Maria Pau Ginebra, reconeguda amb la distinció ICREA Acadèmia

La investigadora Maria Pau Ginebra, catedràtica de Ciència dels Materials i directora de la Divisió de Biomaterials del Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech, és una de les 29 persones reconegudes enguany amb la distinció ICREA Acadèmia de la Generalitat de Catalunya, en l'àrea de tecnologia i enginyeria que distingeix la tasca de recerca en una universitat pública catalana.

El lliurament d’aquestes distincions, que enguany arriben a la sisena edició, ha tingut lloc el 2 de setembre, en un acte presidit pel conseller d’Economia i Coneixement, Andreu Mas-Colell, acompanyat del secretari d'Universitats i Recerca, Antoni Castellà, i del director de la Institució Catalana de Recerca i Estudis Avançats (ICREA), Jaume Bertranpetit. Amb el reconeixement com a investigadors ICREA Acadèmia, els 29 professors guardonats rebran 40.000 euros cadascun. Aquestes distincions estan destinades exclusivament al professorat universitari que fa recerca a la universitat i, en especial, al que es troba en fase plenament activa i d’expansió de la seva activitat investigadora.

Maria Pau Ginebra

L'àmbit de recerca de Maria Pau Ginebra,  professora del Departament de Ciència dels Materials i Enginyeria Metal·lúrgica, a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Industrial de Barcelona (ETSEIB), és el disseny de nous biomaterials per a la medicina regenerativa i l’alliberament controlat de fàrmacs, especialment en el camp de la regeneració òssia. El CREB del qual és investigadora Maria Pau Ginebra forma part del Centre d'Innovació i Tecnologia (CIT) de la UPC, centre tecnològic de la Universitat.

Font: Sala de prensa UPC | La investigadora Maria Pau Ginebra, reconeguda amb la distinció ICREA Acadèmia

error while rendering plone.belowcontentbody.relateditems
arxivat sota: