SURGITRAINER: Nova spin-off del CREB UPC

Surgitrainer, una plataforma de formació, entrenament i acreditació en tècniques de cirurgia mínimament invasiva.
SURGITRAINER: Nova spin-off del CREB UPC

El Centre de Recerca en Enginyeria Biomèdica (CREB UPC), amb col·laboració amb l’Institut de Recerca de l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau i l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC) han creat la spin-off Surgitrainer , una plataforma de formació, entrenament i acreditació en tècniques de cirurgia mínimament invasiva.

La plataforma ha estat avalada per la societat mèdica European Society for Gynaecological Endoscopy i el seu programa de formació Gynaecological Endoscopic Surgical Education and Assessment (GESEA), i respon a un dèficit reconegut en la formació i especialització dels cirurgians. L’ús d’aquest tipus d’entrenament evita sobrecostos econòmics en el sistema sanitari i millora la qualitat de les cirurgies: redueix el risc sobre el pacient, procura una recuperació més ràpida, i permet reduir el nombre de reintervencions i el temps de cirurgia.

arxivat sota: