El CREB inaugura els nous laboratoris

Divendres 6 de juliol es van inaugurar els nous espais del CREB amb una jornada de xerrades i visites d'investigadors i membres del govern de la UPC.
El CREB inaugura els nous laboratoris
Rebedor dels nous espais

La major part dels grups de recerca que integren el CREB s'ha traslladat enguany a unes noves oficines i laboratoris situats a la quarta planta de l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona. Els diversos espais han estat reformats per acollir les divisions del CREB que abans estaven disgregades en el mateix edifici o en d'altres de la universitat.

La jornada d'inauguració va començar al matí amb diverses intervencions a l'Aula CREB, l'espai més gran destinat a actes. Després els visitants es van dividir en dos grups que feren rutes inverses per anar visitant els laboratoris principals on els investigadors presentaren els projectes en els quals estan treballant. Finalment, la inauguració acabà al migdia amb un refrigeri a l'espai central per afavorir el networking.