Èxit de la sessió Alumni de l’Especialitat Biomèdica del MUEI

El dijous 17 de maig va tenir lloc a l’Aula CREB la Sessió Alumni, on quatre joves recentment titulats van exposar la seva experiència professional en el sector de l’Enginyeria biomèdica.
Èxit de la sessió Alumni de l’Especialitat Biomèdica del MUEI

Els seleccionats per a dur a terme la sessió van ser Jesús de Miguel, de l’Institut Guttman i Ortopèdia Grau Soler, Ariadna Forgas, de l’Oficina eSalut (Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya) i Grupo Pulso, Ana Génova, de iVascular i l’Hospital Clínic i Pol Solà, d’Efiener enginyeria i Universal Diagnostics (UDX). Cadascun d’ells va explicar la seva experiència a l’empresa i els projectes en el quals treballen, un exosquelet robòtic de baix cost per assistir la marxa de persones amb lesió medul·lar, la integració de Sistemes Sanitaris i Socials per optimitzar les comunicacions entre els proveïdors de salut del territori, el disseny i fabricació de dispositius vasculars i l’estudi de models predictius aplicats a l’enginyeria biomèdica.

La xerrada va ser tot un èxit i molts estudiants van poder gaudir i aprendre de les experiències dels ponents. Gràcies a tots!