Gran final del Health Tech Innovation Challenge

El divendres 4 de maig es va celebrar la gran final del primer Health Tech Innovation Challenge, organitzat pel HealthTech Cluster i el CREB de la UPC. En ella els equips finalistes de cada repte van presentar el seu projecte davant el jurat, qui va decidir quin dels projectes de cada challenge resultava guanyador. Posteriorment va tenir lloc l’entrega de premis, que sumava un total de 9.000 €.
Gran final del Health Tech Innovation Challenge

L’acte va tenir lloc a l’Aula Capella de la ETSEIB i va reunir els estudiants finalistes del concurs, els organitzadors, els mentors i el jurat, entre els quals es trobaven els representats de les tres empreses que van proposar els reptes (Pulso, IN2 i Vecmedical) i d’ESADE, l’Hospital Clínic i el CREB UPC. Després d’escoltar les presentacions dels projectes finalistes de cada repte, el jurat va deliberar i va decidir el guanyador de cadascun d’ells.

La posterior entrega de premis (3.000 € per a cada equip guanyador) es va dur a terme pels representants de les empreses, que van agrair la participació a tots els estudiants. Finalment, els participants van poder gaudir d’un piscolabis de clausura de l’acte.

Final innovation challenge