El rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Daniel Crespo, i el president del Consell Social de la Universitat, Ramon Carbonell, presidiran l’acte de reconeixement a Ramon Bragós Bardia, professor del Departament d’Enginyeria Electrònica, i reconegut amb el 24è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària l’any 2021, en la categoria de trajectòria docent. El dia 1 de febrer tindrà lloc l’acte a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), on Bragós oferirà la xerrada “El context en l’aprenentatge de l’enginyeria“.

Ramon Bragós imparteix docència de grau a l’ETSETB i a la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), i de màster universitari a l’ETSETB i a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB). Desenvolupa la seva activitat de recerca al grup Instrumentació Electrònica i Biomèdica (IEB), al Centre de Recerca en Enginyeria Biomedica (CREB) i al Barcelona Science and Engineering Education Research Group (BCN SEER).

“Destaca l’esforç del professor Ramon Bragós per ensenyar l’enginyeria amb una visió d’aprenentatge multidisciplinari, amb aplicacions tant teòriques com pràctiques i professionalitzadores i emprenedores”

Jurat de la 24a edició del Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària.