El dimarts 1 de febrer, es va celebrar l’acte de reconeixement a Ramon Bragós Bardia, professor del Departament d’Enginyeria Electrònica, i reconegut amb el 24è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària l’any 2021, en la categoria de trajectòria docent. L’acte ha estat presidit pel rector de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), Daniel Crespo, i el president del Consell Social de la Universitat, Ramon Carbonell. Celebrats a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicació de Barcelona (ETSETB), l’acte de reconeixement juntament amb la xerrada oferta pel Ramon Bragós (El context en l’aprenentatge de l’enginyeria), s’han pogut seguir per streaming i de forma presencial.

Ramon Bragós imparteix docència de grau a l’ETSETB i a la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB), i de màster universitari a l’ETSETB i a l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Barcelona (ETSECCPB). Desenvolupa la seva activitat de recerca al grup Instrumentació Electrònica i Biomèdica (IEB), al Centre de Recerca en Enginyeria Biomedica (CREB) i al Barcelona Science and Engineering Education Research Group (BCN SEER).

“Destaca l’esforç del professor Ramon Bragós per ensenyar l’enginyeria amb una visió d’aprenentatge multidisciplinari, amb aplicacions tant teòriques com pràctiques i professionalitzadores i emprenedores”

Jurat de la 24a edició del Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària.