Virmedex Virtual Experiences S.L, una tech startup dedicada a la creació d’entrenament virtuals basat en jocs, ha firmat el seu pacte de socis avui divendres 16 de setembre. Amb aquesta signatura es dóna el tret de sortida de Virmedex que llançarà el seu primer producte virCPB a la tardor de 2022.

L’acte de signatura ha tingut lloc a la sala del LLac del Rectorat de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Amb la presència del rector de la UPC Daniel Crespo, la representant del CIB-UB Carmen Verdaguer i els fundadors la Dra. Dani Tost, Núria Bonet Codina, Ariel von Barnekow, Dra. Carmen Gomar i Maite Mata.

Virmedex ha format part, amb èxit, del programa de la Xartec Salut enfocat a donar suport a la constitució d’empreses. En aquest programa, Virmedex ha rebut suport en punts com, entre altres: l’assessorament legal, la formació a l’equip emprenedor i la definició del pla de negoci.

La història de Virmedex

“Som una empresa de nova creació de Barcelona que desenvolupa software gamificat per a formació especialitzada. Els jocs són la nostra passió. Creiem que la diversió no és contrària a l’excel·lència. La formació virtual gamificada basada en models validats científicament és el paradigma educatiu de la propera generació.

Tenim més de 20 anys en el camp dels jocs i la gamificació per a la salut i l’educació. Ens hem associat amb hospitals, centres de recerca, institucions i empreses. Hem dissenyat estratègies de gamificació i jocs seriosos per a la rehabilitació, el cribratge, la formació professional i altres aplicacions. Hem creat Virmedex per portar el nostre coneixement i experiència al mercat… sense deixar de divertir-nos!”